Waardering van Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek - Hoensbroek op 9 juli 2016

3.2
  • Chronische pijn

Mijn eerste intake zijn ze kwijtgeraakt.Na 6 maanden (!) mocht ik een tweede eerste intake doen. Na de eerste periode mocht ik (mijn behandelende therapeuten stonden er niet allemaal achter) toch aan de pijn revalidatie beginnen.Nou ik heb geweten dat de behandelend fysiotherapeut het er niet mee eens was. Dit heeft hij herhaaldelijk aangegeven! Het was beter geweest om me bij een andere fysiotherapeut in te delen! Toen ik dat aangaf stond ik niet open voor zijn behandeling.Dé oplossing voor alles is mindfullness volgens Adelante. Ben je het er niet mee eens? Dan ligt t feit dat je geen verbetering voelt aan jezelf.Thuis moest ik eens wat braaksel vd hond opruimen. De dag erna kon ik niet goed lopen, maar het was mijn eigen schuld. Ik had het moeten laten liggen tot 18 uur voor mijn man of voor mijn kinderen van 9 of mijn 84 jarige schoonmoeder moeten bellen. Adelante creëert een soort van Blueband-wereld rond de revalidant die er niet is in de echte wereld. Je zult toch je leven erna weer moeten oppakken.Ik heb er geleerd te praten over mijn pijnen. Dat is het enige positieve! Ik ben door de psychiater van hun (hoofd "zachte" revalidatie) naar z'n eigen (?!) derdelijnskliniek gestuurd. Allerlei vuilnis uit mijn jeugd was schuld aan mijn pijnen, mijn huwelijk was niet goed, mijn kinderen deden te weinig. Uiteindelijk toch een lichamelijke diagnose gevonden tijdens een (niet geoorloofd) ziekenhuisbezoek en toen was het oh Dan kunnen we nu niets meer met je. En sta je binnen een week buiten. Vuilnis dat ze naar buiten hebben gehaald (door een stagiaire die 15 vragen op papier had staan en de antwoorden opschreef zonder te luisteren) succes ermee!

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek - Hoensbroek

Beste heer/mevrouw,

We betreuren het dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Adelante en zouden graag in contact met u treden. Kunt u een bericht sturen naar marcom@adelante-zorggroep.nl ? We nemen dan contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.