Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek

Revalidatiecentrum

Zandbergsweg 111 6432 CC Hoensbroek
Deze locatie is onderdeel van Adelante

Waardering van Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek - Hoensbroek op 29 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Chronische pijn

Na de 1e proefrevalidatie (algemeen en totaal niet op jou gericht) werd er een revalidatie besproken wat beter bij me zou passen. Echter kan de planning van Adelante dit helemaal niet waarmaken. Dan wordt er ook nog gezegd de patiënt moet zich aanpassen, terwijl erkend werd dat het eerste traject veel te zwaar voor mij was. Dus de beloofde beter passende revalidatie niet gekregen. Communicatie onderling is ook niet goed, terwijl het multidisciplinair is. Je moet ook sterk in je schoenen staan, ik ben er zowel lichamelijk (operatie door revalidatie) als psychisch flink op achteruit gegaan. Krijg je bij het afsluiten een brief wat naar de huisarts gaat en daar stonden veel onwaarheden in... de revalidatiearts geeft geen enkele reactie meer. Via de klachtenregeling uiteindelijk wel een reactie, echter geen antwoord op al mijn vragen en de klachtenfunct. stuurt slechts heen en weer, maar zorgt niet dat je antwoord krijgt op je vragen. Ook deze kwam afspraak niet na met een beloofde datum.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek - Hoensbroek

Wat vervelend dat u geen goede ervaring bij Adelante heeft gehad. Als u daar open voor staat, zouden wij graag met u in contact komen, zodat we in een persoonlijk gesprek met uw feedback aan de slag kunnen gaan. Wilt u dan een e-mail sturen, met uw naam en contactgegevens naar communicatie@adelante-zorggroep.nl? Dan nemen we contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.