Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek

Revalidatiecentrum

uit 20 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek - Hoensbroek op 21 september 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Hart- en vaatziekten

November en december 2018 ben ik voor hartrevalidatie opgenomen geweest. Voor mij was deze opname een absolute lifesaver. Zowel lichamelijk als geestelijk zat ik er helemaal doorheen. Tot het punt waarop ik mezelf de vraag stelde of ik nog verder wilde met leven. Gedurende mijn traject en met elke discipline/behandeling/therapie, betrokken bij mijn herstel, was(waren) de juiste persoon(en) op het juiste moment en op de juiste plek. De onderlinge communicatie heb ik als erg prettig ervaren zowel tussen de zorgverleners onderling alsook naar mezelf toe. Nu 2 jaar later kan ik alleen maar met warme gevoelens en zeer positief terugkijken op deze voor mij persoonlijk zo belangrijke periode naar mijn herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.