Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen

Revalidatiecentrum

Marnixlaan 5 3132 PL Vlaardingen
Deze locatie is onderdeel van Argos Zorggroep

Waardering van Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen - Vlaardingen op 21 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

Als ik op het knopje drukte, dan moest ik nog wel eens wachten. Echter waren de medewerkers vriendelijk en gaven mij aandacht. Er hangt een rare lucht van andere patiënten in het gebouw. Bovendien is het er wel eens warm, waardoor ik een raam moest open gooien. Als ik aangaf dat ik een rollator nodig had, dan kwamen ze de afspraak na. Ook vond ik de zorg goed. Behalve de etenstijden vond ik niet goed. Er wordt daar niet om zes uur warm gegeten, maar in de middag. Bovendien aten we twee keer een broodmaaltijd. Ik moest mij daar dan aan aanpassen. Als patiënt moest ik de prikbord goed in de gaten houden. Ik moest dan altijd op de hoede zijn voor wijzigingen. Bovendien vind ik dit niet persoonlijk.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen - Vlaardingen

Goedemiddag,

Bedankt voor uw waardering. Wij begrijpen dat u niet geheel tevreden bent over Marnix. Wij vinden dit erg jammer en denken dat de aan u gegeven informatie onvolledig is geweest. Bijvoorbeeld is het wel mogelijk om in de avond warm te eten, blijkbaar bent u hierover niet goed geïnformeerd. Onze excuses hiervoor.

Wij zouden graag met u in contact komen om uw ontevredenheid te bespreken.
Zou u uw contactgegevens willen sturen naar Marnix@argoszorggroep.nl?
Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Het management van Marnix revalidatiecentrum voor ouderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.