Waardering van Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen - Vlaardingen op 22 oktober 2020

5.6

communicatie kan veel beter, na een paar keer aan de bel trekken, gebeurde dat ook. niets gaat vanzelf, je moet overal achteraan blijven gaan. steeds doorvragen wat ze van plan zijn en hoe ze zaken interpreteren. overdracht tussen zorgverleners kan beter. een oude boom moet je niet verplanten en mn moeder werd in een aantal weken 3x verhuisd binnen het gebouw, steeds naar een andere afdeling, andere kamer met een andere indeling. dat helpt niet in de zelfstandigheid van een patient. ze kwam eerst op een afdeling waar ze niet thuishoorde, werd er gezegd. ze moest er wel 2 weken blijven. vervolgens op een andere afdeling die idd beter paste. focus werd steeds gelegd op cognitieve functie; de mens en de fysieke gesteldheid moest ik steeds om vragen. ivm COVID werd ze weer verhuisd, mocht er geen bezoek meer komen, maar toen we haar wilden ophalen, mochten we wel ineens naar boven? nee! dan hadden we ook op bezoek gekund. en nu we haar meenemen gaan we het virus niet opzoeken.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen - Vlaardingen

Goedemiddag meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw waardering. Wij begrijpen uit uw waardering dat u niet geheel tevreden bent over de zorg in Marnix. Wij vinden dit erg jammer en komen graag met u in contact om uw ontevredenheid te bespreken.
Zou u uw contactgegevens willen sturen naar,
Angelina Veer, Email: a.veer-goudappel@argoszorggroep.nl
Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor uw moeite.

Met vriendelijke groet,
het management van Marnix.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.