Waardering van Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen - Vlaardingen op 27 oktober 2020

• N.v.t.

3.7
  • Heupvervanging

Mijn moeder is hier 6 wkn opgenomen geweest na een nieuwe heup. De begeleiding was de 1e 2 weken zeer slecht. Ze lieten haar hele dagen op bed liggen en in de rolstoel zitten terwijl je met een nieuwe heup moet staan en gaan lopen. Ook is ze de 1e week niet één keer gedouched omdat daar geen tijd voor was. Zelfs op haar verjaardag zat ze ongedouched met vette haren. Nadat ik aan de bel getrokken had en zei wat ik er van vond ging er wat gebeuren, want tot nu toe was van revalidatie geen sprake geweest. Ook als zij zeer nodig naar het toilet moest kwam iemand pas 15/20 minuten later, waardoor mijn moeder zich doodellendig en benauwd voelde. Nadat ik al mijn klachten had neergelegd ging het redelijk. Maar toen ik haar na 6 weken mocht ophalen en na bijna 1 uur nog niemand was ben ik gaan zoeken. Degene was te druk met een andere patient en heeft het niet overgedragen aan een collega. Iemand heeft ons toen maar een envelop gegeven met de medicijnlijst. En nu thuis? Nog fysio? Geen idee.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen - Vlaardingen

Dank u wel voor uw waardering. Wij vinden het jammer te lezen dat u niet tevreden bent over de zorg en dienstverlening in Marnix. Wij komen graag met u in contact om uw ontevredenheid goed met u te bespreken en om te kijken of we nog wat voor u kunnen betekenen.
wanneer u hier voor open staat kunt u uw contactgegevens sturen naar:
a.veer-goudappel@argoszorggroep.nl
Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

alvast bedankt voor uw moeite.
Met vriendelijke groet,
het management van Marnix.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.