Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen

Revalidatiecentrum

uit 105 waarderingen

Waardering van Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen - Vlaardingen op 29 oktober 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

N.v.t.

Heupvervanging

Ondanks de enorme werk druk die er op het moment aanwezig is in de Marnix vanwege de HighCare afdelingen, heb ik alleen maar lof voor al het personeel. Ze proberen alle zeilen bij te zetten en hebben heel goed voor mijn moeder gezorgd in deze barre tijden. Door het opschalen van de HighCare afdelingen moest mijn moeder wel twee keer worden overgeplaatst naar een andere living, maar dit werd goed gecommuniceerd en uitgelegd. Alles is anders dan het normaal. Ook veel lof voor de therapeuten, die hebben mijn moeder toch weer aan het lopen gekregen. We hebben nog een lange weg maar mede dankzij jullie zijn we op de goede weg.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen - Vlaardingen

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Wat fijn om te lezen dat u ondanks alles anders is dan het normale u zo tevreden bent met de zorg in Marnix.
Wij zullen uw reactie delen met onze medewerkers, en wensen uw moeder verder een voorspoedig herstel toe.

Met vriendelijke groet,
het management van Marnix.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.