Waardering van Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen - Vlaardingen op 4 december 2019

• N.v.t.

• Heupvervanging

Recent heb ik voor de derde keer gerevalideerd in Marnix, dit keer op geriatrische revalidatie 2. Het gebouw is modern in verschillende opzichten. Goede zorg en faciliteiten: ontvangst door vrijwilliger, intakegesprek met verzorgende, vriendelijke en hulpvaardige behandeling, controle arts, fysiotherapie, ergotherapie, gesprek met arts, afstemming met mij en familie over ontslagdatum etc. Maaltijden kennen grote varieteit en zijn zeer smakelijk, wat lekkers bij de koffie, soms zelfgebakken. Op de begane grond is een groot restaurant waar je ook met bezoek tegen betaling iets kan drinken en/of eten (b.v. gebakje/snack/maaltijd). Bij mooi weer is er een heerlijk terras buiten met stoelen en tafels. Zelfs een kapper is aabwezig. Bij opname zie je op het tv-scherm staan: Welkom, mevrouw./mijnheer... Alles bij elkaar een heel fijne plek om te herstellen. Geriartrische revalidatie 2, hartelijk dank voor jullie goede zorgen aan mij, alles was tot in de puntjes geregeld, ga zo door!

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen - Vlaardingen

geplaatst op 7 december 2019

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Wij vinden het heel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Marnix. Hopelijk is drie keer scheepsrecht voor u en tevens de laatste keer. Wij zullen uw mooie reactie delen met al onze medewerkers.

Met vriendelijke groet ,
Het management van Marnix.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Marnix Revalidatiecentrum voor Ouderen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.