Waardering van azM Herstelzorg - Stichting Clara Fey - Maastricht op 9 juni 2017

3.0

Erg ontevreden over deze instelling met name door onvriendelijk personeel, je wordt zowel als patiënt als bezoeker door een aantal medewerkers niet eens begroet. Wanneer je iemand aanspreekt met vragen word je afgesnauwd of je wordt doorverwezen naar een andere collega die nergens te vinden is. Men is onvriendelijk tegen de patiënt en naar mijn mening wordt deze dan ook niet respectvol behandeld. Wanneer ik het personeel op bepaalde onaangename voorvallen aanspreek doet men of men van niets weet. Een andere kwalijke zaak is dat de medicijnen soms op een verkeerde wijze worden toegediend na meermaals uitleg te hebben gegeven. Misschien ligt het aan een slechte overdracht? Het zou in ieder geval niet mogen gebeuren. Er zijn zeker medewerkers die wel erg begaan zijn met de patiënten en ik wil dan ook zeker niet iedereen over een kam scheren!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor azM Herstelzorg - Stichting Clara Fey? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.