Waardering van Capri Hartrevalidatie Den Haag - Den Haag op 19 oktober 2019

• N.v.t.

9.7
  • Hart- en vaatziekten

Doorverwijzing naar Capri vond ik in eerste instantie overdreven. Ik had vóór mijn behandeling weinig klachten en pakte daarna mijn leven gelijk weer op. Gelukkig (zeg ik achteraf) besloot ik het intake gesprek en de eerste sportochtend te bezoeken. Mijn twijfel verdween meteen. Zoveel kundige zorgverleners die met je meedenken, je stimuleren of zomaar interesse tonen en je verhaal aanhoren. Het sporten werd een feestje, terwijl ik helemaal niet zo'n sportieveling ben. Het gezamenlijk werken aan je herstel werkte inspirerend. Naast het sporten is er ook ruimte voor een praatje en een grapje met de anderen. Deze gesprekken en oprechte belangstelling van de andere deelnemers aan het programma gaven me het gevoel er niet alleen voor te staan. Ook voorlichtingsbijeenkomsten waar je je apart voor kunt opgeven en die gegeven worden door gedreven en enthousiaste zorgverleners heb ik met plezier gevolgd. Afgelopen week was ik voor het laatst en ik ga het missen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Capri Hartrevalidatie Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.