Zorggroep Charim, locatie Revalidatie Veenendaal

Geriatrische revalidatiezorg

't Holle Goed 2 3901 HB Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie Revalidatie Veenendaal - Veenendaal op 9 augustus 2021

Heupvervanging

Op vragen in het Carenzorgt systeem werd nauwelijks antwoord gegeven; op mijn vraag werd als excuus aangevoerd dat berichten heel vaak niet gelezen werden. Zeer slechte communicatie daardoor. Mijn moeder, die ondanks haar 94 jarige leeftijd in zeer goede conditie was, verbleef daar na heupoperatie vanaf 7 mei 2020. Ondanks aanhoudende klachten van pijn bleef de revalidatie maar aandringen op meer bewegen. Ik heb geprobeerd de arts telefonisch te spreken maar alles ging via ''revalidatiecoach'' die mijn moeder bij het uitstappen uit bed laat vallen! een ander deelde mijn moeder mee dat ze haar niet zo vaak moest roepen Op een dag, ongeveer 4 weken na de opname belt de dienstdoende arts mij op 1 uur 's middags min of meer in paniek op dat mijn moeder o m 2 uur een röntgenfoto moet laten maken in Barneveld. En dan met eigen vervoer of taxi ! Dat kon dus niet. De volgende ochtend wel, direct opname in ZGV in Ede en nogmaals geopereerd. Vreselijk als je daar bij Charim moet verblijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Revalidatie Veenendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.