Cicero Zorggroep, (CVA-)revalidatieafdeling De Eik

Geriatrische revalidatiezorg

Zandbergsweg 111 6432 CC Hoensbroek
Deze locatie is onderdeel van Cicero Zorggroep

Waardering van Cicero Zorggroep, (CVA-)revalidatieafdeling De Eik - Hoensbroek op 1 juli 2019

Doorligwonden

Er wordt een koelkast op de kamer gemist.De hoofdtelefoon van de tv vaakst,  werking tv kan  beter. Soms geen geluid. Woonkamer is ee nieuwe gezellige ruimte. Ik werd goed opgevangen Door de zorg tijdens periode van verdriet, maar ook veel plezier gehad, meegegaal met funpop.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Cicero Zorggroep, (CVA-)revalidatieafdeling De Eik - Hoensbroek

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw (overwgend) positieve waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over de verpleging en verzorging en over onze medewerkers. De praktische aandachtspunten die u noemt zullen wij ter harte nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, (CVA-)revalidatieafdeling De Eik? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.