Waardering van Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook - Voerendaal op 20 juli 2017

7.8
  • Heupvervanging

Gemoedelijke omgeving gericht op veel meer afhankelijke patiënten dan ik was. Ik kon na 5 dagen verblijf na een geslaagde heupoperatie weer vertrekken. Voor de weinige thuishulp werd gezorgd. Ik verwacht op zeer korte termijn mijn zelfstandige leven weer te kunnen hervatten.Toch heb ik het verblijf in 't Brook als een nuttige buffer tussen een ongewis operatieresultaat en terugkeer in een éénspersoons huishouden beleefd.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook - Voerendaal

Dank u voor deze uitgebreide en positieve review. Veel succes met uw verdere revalidatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.