Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook

Geriatrische revalidatiezorg

Strijthagenstraat 4 6367 TN Voerendaal
Deze locatie is onderdeel van Cicero Zorggroep

Waardering van Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook - Voerendaal op 30 september 2020

N.v.t.

Lichamelijke beperking

Ik ben helemaal tevreden. Wordt goed aandacht aan je geschonken en afspraken worden nagekomen. In het begin had ik gedacht dat ze alles voor me deden, maar als onderdeel van de revalidatie lieten ze me zoveel mogelijk zelf doen. Ik kwam net uit het ziekenhuis en daar was de verzorging totaal anders en dat had ik in het begin niet in de gaten. Een aparte vermelding voor de kok: Het warme eten was voortreffelijk.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook - Voerendaal

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze revalidatieafdeling 't Brook. Fijn dat u tevreden bent over uw revalidatie. Dank ook voor uw complimenten aan de kok. We wensen u veel succes toe bij uw verdere herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.