Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook

Geriatrische revalidatiezorg

Strijthagenstraat 4 6367 TN Voerendaal
Deze locatie is onderdeel van Cicero Zorggroep

Waardering van Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook - Voerendaal op 19 oktober 2020

Heupvervanging

Prachtige, ruime kamer met badkamer en keukentje. Verlichting en bedden helaas minder. Bedden veel te hard voor mijn gewicht. Prima verzorging, heel kundig. Verpleging werkt hard met grote glimlach. In de nacht te weinig mensen voor de zorg. Eten geweldig! Naar het gevoel te weinig fysiotherapie. De beloofde 5x per week werd niet altijd gehaald. Bewegingsagoog eenmaal tijdens mijn onderzoek op het dagprogramma, dus geen agoog op de kamer gezien. Nooit meer een bewegingsagoog gezien. Zeker aan te raden om te revalideren.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook - Voerendaal

Dank u wel voor het mooie cijfer en de lovende woorden die u onze revalidatieafdeling toekent. Fijn dat u tevreden bent over uw revalidatie bij ons. We wensen u veel sterkte toe bij uw verdere herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.