Waardering van Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook - Voerendaal op 12 september 2019

9.8
  • Knievervanging

‘t Brook is een fijne omgeving om in alle rust te revalideren. Er wordt gevraagd en geluisterd naar je behoefte. Dat geldt voor zowel zorg als fysio. Communicatie kan nog iets worden geperfectioneerd maar is ruim voldoende. Dank aan allen voor de goede zorgen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook - Voerendaal

geplaatst op 13 september 2019

Dank u wel voor uw positieve review. Fijn dat u uw revalidatie bij ons als zo positief heeft ervaren. Wij proberen steeds de vraag en behoefte van onze cliënten centraal te stellen, en zijn blij dat u dat ook als zodanig heeft ervaren. We wensen u veel succes toe bij uw verdere herstel.

Bent u of werkt u voor Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.