Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook

Geriatrische revalidatiezorg

Strijthagenstraat 4 6367 TN Voerendaal
Deze locatie is onderdeel van Cicero Zorggroep

Waardering van Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook - Voerendaal op 25 februari 2019

Voor revalidatie van mijn schouder en benen, na ontslag ziekenhuis voor, aanvankelijk, drie weken opgenomen in 't Brook. De vorderingen, voor het grootste deel door eigen inspanning, maar goed aangevuld door fysiotherapeut, ergotherapeut en behandelend arts, zorgden ervoor dat ik al na een week werd ontslagen en naar huis kon. Daar heb ik zelf gezorgd voor aanvullende persoonlijke verzorging, hulpmiddelen en kan ik voor de fysio terugvallen op mijn eigen therapeut.Een minpunt is dat 't Brook mijn medicatielijst van het ziekenhuis heeft overgenomen. Dat ziekenhuis had mijn medicijnen opgevraagd bij de apotheek. Bij de overdracht is vergeten prednison voor mijn longfibrose toe te voegen, een middel dat ik al 14 jaar gebruik. Dit is geen verwijt aan 't Brook maar een slordigheid in de overdrachtsketen. Hierdoor heb ik 4 weken (3 in ziekenhuis, 1 in 't Brook) zonder prednison doorgebracht. Een röntgenfoto deze week moet aantonen of er sprake is van nieuwe ontstekingen.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook - Voerendaal

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met betrekking tot onze revalidatieafdeling. Fijn dat u zo snel en succesvol heeft kunnen revalideren en dat u sneller dan verwacht naar huis kon. We wensen u veel succes toe bij uw verdere herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Revalidatieafdeling 't Brook? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.