Waardering van CIR Revalidatie Zwolle - Zwolle op 12 september 2019

8.7
  • Rugpijn

Een fijn team begeleiders dat heel betrokken het revalidatietraject met me meebeleefde. Ik heb er gelachen, gehuild, gescholden, maar vooral geleerd. Wat is voor mij de manier om een leuk leven te leiden met zo min mogelijk klachten? Met experimenteren, ervaren, daarna evalueren en eventueel toch een andere aanpak proberen ben ik heel goed op weg. Het is keihard werken, maar door de begeleiders die merkbaar het beste met je voor hebben voel je je nooit alleen. Dan weer lief, dan weer streng, hoe ze het doen doen ze het. Ik vind ze top! Nu het traject voor mij klaar is heb ik voldoende bagage om de voor mij juiste keuzes te maken. CIR is echt een aanrader voor mensen die helemaal vast lopen door hun pijnklachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CIR Revalidatie Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.