CIR Revalidatie Zwolle

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Chronische pijn

Het traject voor chronische vermoeidheids- en pijnklachten heeft mij veel geleerd over mijzelf en wat je jezelf aan kunt doen. Het CIR leert je in het traject (waarin diverse hulpverleners bij betrokken zijn) hoe je met de pijn of de klachten kunt omgaan. Het is niet dat de pijn helemaal weg is, maar ik heb wel geleerd wat ik kan doen om het dragelijker te maken en in welke situaties het (bij mij door teveel spanning) verergert en wat ik dan kan doen. Het is een fijne groep hulpverleners bij elkaar, die zaken goed aan elkaar overdragen. Het enigste nadeel vond ik dat de sessies in betrekkelijk korte tijd plaatsvonden. Ik had het liever over een langere periode verspreid gezien, zodat je meer tijd hebt om te kunnen oefenen en dat wat je geoefend hebt of als je weer terug valt, kunt reflecteren na die periode. Maar dat is een verzekeringskwestie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CIR Revalidatie Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.