Waardering van De Hoogstraat Revalidatie - Utrecht op 30 oktober 2014

9.7
  • Neuropathieën

Ik heb 5 maanden deel genomen aan een poliklinische dagbehandeling in De Hoogstraat in Utrecht. Ik ben uiterst tevreden over de revalidatie die De Hoogstraat aanbiedt. De multidisciplinaire en holistische benadering staat haaks op de algemene gang van zaken in de gezondheidszorg. Ik had mijzelf veel ellende en de maatschappij veel geld kunnen besparen wanneer ik mij eerder voor revalidatie had aangemeld. De vriendelijkheid en deskundigheid van de therapeuten bewonder ik zeer. Vijf maanden lang heb ik nooit iets gemerkt van een routineuze of oppervlakkige behandeling, terwijl ook therapeuten een mindere dag kunnen hebben. Ik heb veel waardering voor de medewerkers en de kwaliteit van de behandeling. Ik hoop dat de bezuinigingsronden daar geen afbreuk aan doen.

Bent u of werkt u voor De Hoogstraat Revalidatie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.