Waardering van De Hoogstraat Revalidatie - Utrecht op 22 november 2018

4.6
  • Hersenaandoeningen

-ná mijn hersen-operatie in Nijmegen waren mijn klachten op het gebied van geheugen en concentratie niet verminderd. Vandaar, dat ik door het ziekenhuis werd doorverwezen.-de gerichte behandelingen hebben mij een enorme steun gegeven in herstel-mogelijkheden. -tevens heb ik meer inzicht gekregen in het bedenken van " manieren", hoe ik mijn geheugen en concentratie-problemen kan opvangen. -veel dank hiervoor!

Reactie van/namens Revalidatiecentrum De Hoogstraat Revalidatie - Utrecht

geplaatst op 27 november 2018

We zijn blij te horen dat u hier heeft leren omgaan met uw geheugen en concentratieproblemen. We lezen echter een grote discrepantie in de door uw omschreven waardering en het gegeven cijfer. Blijkbaar heeft u een aantal zeer kritische kanttekeningen bij uw verblijf hier. Vanuit onze visie zijn we juist sterk gericht op samen beslissen en samenwerken. We zouden het waarderen als u contact op zou willen nemen met onze kwaliteitsadviseur,
n.uniken@dehoogstraat.nl om uw ervaringen met ons te delen, zodat wij daar van kunnen leren.

Bent u of werkt u voor De Hoogstraat Revalidatie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.