Waardering van Jeroen Bosch Ziekenhuis, Tolbrug Specialistische Revalidatie - 's-Hertogenbosch op 15 november 2018

9.9
  • Chronische pijn

Ik heb 10 weken lang het traject leren omgaan met chronische pijn, in een groep, gevolgd. De artsen en de therapeuten zijn zeer professioneel, vriendelijk en denken heel goed met je mee. Ze begeleiden je heel goed en letten goed op hoe dat je met de gegeven informatie om gaat. Ze zitten er bovenop en kunnen dingen meteen aanpakken als ze zien dat het nog niet helemaal is zoals het zou kunnen zijn. Alles staat in het teken van jou en hoe jij met de aangegeven handvatten verder kunt gaan met je leven. Ik heb er heel veel geleerd en kijk nu positief vooruit.

Bent u of werkt u voor Jeroen Bosch Ziekenhuis, Tolbrug Specialistische Revalidatie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.