Waardering van Jeroen Bosch Ziekenhuis, Tolbrug Specialistische Revalidatie - 's-Hertogenbosch op 28 juni 2017

9.3

Toen ik 6 maanden geleden in een rolstoel binnenkwam en er geen duidelijkheid was of en in welke mate ik zou kunnen herstellen zijn we toch aan de slag gegaan. Blik vooruit en telkens doelen bijstellen. Inmiddels zit ik in de afrondende fase en kijk ik terug op een geweldige tijd waarin ik mijn eigenwaarde en zelfstandigheid heb teruggewonnen met dank aan het hele team Tolbrug. Mijn toekomst blijft ongewis, maar geldt dat niet voor ons allemaal! Ik pluk de dag en ben blij met wat ik weer kan. Ik ben er nog niet maar de weg naar boven is ingezet. De professionaliteit van alle medewerkers is groot en laat ik ook niet vergeten te noemen alle vrijwilligers van de koffiehoek. Ook die gesprekken zijn misschien nog wel belangrijker geweest dan al het andere.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jeroen Bosch Ziekenhuis, Tolbrug Specialistische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.