Klimmendaal, locatie Heijenoordseweg

Revalidatiecentrum

Heijenoordseweg 5 6813 GG Arnhem
Deze locatie is onderdeel van Klimmendaal

Waardering van Klimmendaal, locatie Heijenoordseweg - Arnhem op 11 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

ME

De arts vertelde mij dat ik chronische vermoeidheid had, wat een begrijpelijke diagnose was. Ik was destijds 17, nu 18 jaar. Tijdens de behandeling ging het steeds beter maar ik bleef steeds in slaap vallen. Ik dacht zelf aan narcolepsie maar volgens de 'deskundigen' zou dit niet het geval zijn, ze wilden het niet eens een laten testen. Het afgelopen jaar, dus na de revalidatie zou het goed met mij moeten gaan, maar ik merkte de eerste weken erna al dat ik steeds in slaap viel bij mijn nieuwe baantje als caissière. Ik was niet moe, en nu nog niet (over het algemeen gezien). Ze hebben mij van de vermoeidheid afgeholpen maar niet de echte oorzaak in willen zien. Ik had ook vaak onenigheid met de fysiotherapeut daar. Ik kon het slecht met hem vinden en hij wilde zijn fouten niet in zien. Zo vertelden zij mij dat ik na de behandeling volledig leeftijds adequaat zou zijn, maar toen het eind van de behandeling in zicht kwam ontkenden zij dat ze dit gezegd zouden hebben. Ik zou aanraden naar een ander revalidatiecentrum te gaan waar ze wel willen luisteren als je duidelijk aangeeft wat er aan de hand is. Ik heb namelijk meerdere keren verteld dat ik er niks aan kon doen dat ik in slaap viel, en dit negeerden ze volledig (de verpleging werd zelfs boos als ik dit zei) en wilden niet verder denken over wat er misschien aan de hand zou kunnen zijn.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Klimmendaal, locatie Heijenoordseweg - Arnhem

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw revalidatiebehandeling en verblijf bij Klimmendaal. We zouden het op prijs stellen als u uw ervaring met ons wilt delen, zodat wij voor u en toekomstige patiënten onze dienstverlening kunnen verbeteren. U kunt hiervoor contact opnemen met onze cliëntvertrouwenspersoon Marieke Ubbink. Zij is onafhankelijk en niet in dienst van Klimmendaal. De cliëntvertrouwenspersoon is bereikbaar via telefoon: 06-19462352 of via e-mail: m.ubbink@hetlsr.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klimmendaal, locatie Heijenoordseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.