Libra Revalidatie en Audiologie, locatie Leijpark

Revalidatiecentrum

Professor Stoltehof 3 5022 KE Tilburg
088-3132000
Deze locatie is onderdeel van Libra Revalidatie en Audiologie

Waardering van Libra Revalidatie en Audiologie, locatie Leijpark - Tilburg op 12 mei 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

N.v.t.

Kniebandletsel

Doorgestuurd naar de organisatie door bedrijfsarts. Men wist niet goed hoe men mij moest gaan behandelen. In het conceptverslag van de Quickscan heeft men vele onjuistheden vermeld en wilde deze niet aanpassen. Herhaaldelijk aangegeven dat ik terug naar oude niveau moest om verder te kunnen in mijn werk. Maar moest steeds uitleggen dat ik niet "comfortabel" wilde worden gehouden. Nu 6 maanden later komt de declaratie naar de zorgverzekeraar die absurt hoog is voor wat men voor mij gedaan heeft.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Libra Revalidatie en Audiologie, locatie Leijpark - Tilburg

Beste mevrouw/heer, Dank voor het delen van uw ervaring op ZorgkaartNederland. Spijtig te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad. Wij zouden graag met u in contact komen om dit te bespreken. Staat u daarvoor open? U kunt een e-mail sturen met uw contactgegevens naar communicatie@libranet.nl . Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Bij voorbaat dank.
Afdeling Communicatie Libra Revalidatie & Audiologie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Libra Revalidatie en Audiologie, locatie Leijpark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.