Medinello Almere

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Chronische pijn

Medinello heb ik ervaren als een periode waarin je de luxe hebt goed met jezelf a d slag te gaan. Natuurlijk kwam ik pas in t traject nadat ik aan mijzelf ver voorbij was gegaan. Je bent zelf niet objectief, ik werd opgeslokt door het dagelijks ritme. Ik realiseerde na enige tijd dat ik de laatste jaren a h overleven was en geen acceptatie had op mijn aandoening, mijn lijf, dus mijzelf niet accepteerde. Door mij volledig op het traject te kunnen focussen lukte het mij mijn pijn en vermoeidheid te aanvaarden. Ik heb goede handvatten gekregen dit proces voort te zetten. Op termijn zullen mijn klachten daardoor laag gehouden kunnen worden. Medinello is een veilige omgeving. Er wordt niet geoordeeld. Er wordt (binnen de openingstijden) gesteund. Ook niet als je t even niet meer ziet zitten. Er is vanuit Medinello ook ruimte je extra tussendoor te bellen, om te horen hoe t met je gaat.Belangrijk is te beseffen dat je in het begin je nog in je oude stramien zit en je misschien wil afhaken. Alleen als je je eraan overgeeft en de behandeling volledig aangaat, zul je langzaam ervaren dat je positiever wordt en er belangrijke handvatten uit zult meenemen.Het is jammer dat t abrupt ophoudt na 16 weken. Er is gelukkig de mogelijkheid advies te ontvangen voor, zonodig, een gedegen vervolg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medinello Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.