Waardering van Medinello, Amersfoort Databankweg - Amersfoort op 14 september 2020

• Fibromyalgie

Het revalidatietraject heeft mijn verwachtingen overtroffen, evenals het resultaat ervan. Ik werd door de behandelaren van Medinello volledig serieus genomen en werd door hen gesteund in het omgaan met de dagelijkse problematiek waar ik op dat moment mee te maken had, en dat was niet alleen mijn pijnproblematiek. Hoewel ik dacht al veel te weten heb ik ontzettend veel nieuwe dingen geleerd en nieuwe inzichten opgedaan bij Medinello. Wat hebben de behandelaren ontzettend veel kennis en kunde in huis. Ze waren ook steeds goed op de hoogte van wat ik bij medebehandelaren had gedaan en besproken. Toen ik aan het traject begon kon ik al 5 maanden niet werken en nauwelijks nog voor mijn kinderen zorgen. Ik heb 8 weken geleden het traject afgerond en kan weer een belangrijke rol vervullen in mijn gezin en ik ben weer voor een groot deel aan het werk. Ik heb weer vertrouwen in mezelf en de toekomst en daar ben ik de behandelaren van Medinello zeer dankbaar voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medinello, Amersfoort Databankweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.