Waardering van Medinello, Amersfoort Softwareweg - Amersfoort op 21 november 2012

9.8

Fijn, dat er geen lange wachttijd is en ik al snel in behandeling kon voor mijn klachten. De multi-disciplinaire aanpak heeft mij veel inzicht gegeven in de oorzaak van mijn chronische pijnklachten en hoe ik hiermee om kan gaan. Door de fysieke ondersteuning zat ik weer beter in mijn vel, zodat ik mijn sporten ook weer kan oppakken. Door de deskundige en prettige begeleiding van alle disciplines heb ik weer veel vertrouwen gekregen in mezelf, ook op momenten van terugval. Ook voor de tijd, dat je het weer zonder Medinello moet stellen, krijg je waardevolle tips en adviezen mee en een vangnet als het echt niet lukt. Mijn revalidatie is zeer geslaagd en daarvoor ben ik iedereen heel dankbaar. Van harte aanbevolen dus!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medinello, Amersfoort Softwareweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.