Medinello, Amersfoort Softwareweg

Revalidatiecentrum

Softwareweg 7 3821 BN Amersfoort

Waardering van Medinello, Amersfoort Softwareweg - Amersfoort op 3 juni 2017

ME

In zijn geheel een hele goede, positieve ervaring. Hoewel het bij aanvang moeilijk is om te horen dat de behandeling niet gericht is op het 'genezen' van de klachten, maar vooral op het omgaan met de klachten en het inrichten van je leven, merk je gaandeweg dat juist hierdoor de klachten uiteindelijk verminderen. Ik heb echt het gevoel dat ik hier veel geleerd heb om de klachten nu en in de toekomst de baas te kunnen. Ik controleer mijn leven weer in plaats van dat mijn klachten mijn leven controleren en bepalen. De overduidelijke samenwerking tussen de medewerkers van de verschillende disciplines is heel prettig om mee te maken. Je hoeft niet steeds hetzelfde verhaal te vertellen, want het is al onderling besproken. Ik ben echt heel blij met het gevolgde traject bij Medinello. Het grootste minpunt is dat er geen airco aanwezig is in de sportzaal waar getraind wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medinello, Amersfoort Softwareweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.