Waardering van Medinello Haarlem Zuid - Haarlem op 30 november 2020

• Fibromyalgie

Na diagnose fibromyalgie en "vastgelopen" in mijn werk, bij Medinello terecht gekomen. Ik voelde me echt gehoord. Het is een fijn team, fijne mensen. Je kan alles met ze bespreken. Ik werd altijd serieus genomen. Ik heb er gehuild en gelachen. Heb mijn klachten leren begrijpen en heb weer vertrouwen gekregen in mijn lichaam. Maar ook mentaal sterker geworden, leren loslaten, niet overal over piekeren. Ik weet nu beter wat ik aankan. Heb geleerd grenzen te stellen en balans te houden. Waarschijnlijk zal ik mezelf best nog wel eens tegenkomen, maar heb nu de kennis van Medinello in mijn achterhoofd). En fijn dat er na 3, 6 en 12 maanden nog nazorgmomenten zijn. Ik voel me heel bevoorrecht dat ik dit traject heb mogen doen. Een aanrader voor iedereen met chronische klachten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medinello Haarlem Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.