Waardering van Medinello Utrecht - Utrecht op 25 januari 2018

8.3
  • Gewrichtsaandoeningen

Medinello is een laagdrempelige, kleinschalige organisatie. Door korte lijnen binnen het team worden de verschillende modules goed met elkaar doorgenomen en op elkaar afgestemd. Een hele persoonlijke benadering en afspraken worden goed ingepland en nagekomen.Binnen het traject heb ik vooral veel inzichten gekregen in mijn mentale en fysieke "valkuilen". Hier heb ik handvatten voor gekregen waar ik nu mee aan de slag kan. Verwacht niet binnen het traject klachtenvrij te worden, wél een opstap te krijgen naar hoe jij zelf verbetering kunt aanbrengen in je kwaliteit van leven, ondanks/met hardnekkige karaktereigenschappen en/of beperkingen/pijn. Een aanrader wanneer je het hele medische circuit al heb "bewandeld"!Ik heb de accommodatie een 7 gegeven, omdat ik het nogal steriel en wat te klein vind. Een aparte receptie i.p.v. een "glazen hok met medewerkers" waar je geregeld naar binnen kijkt vanaf de "koffietafel" zou ik bijv. geen overbodige luxe vinden.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Medinello Utrecht - Utrecht

Heel erg bedankt voor de waardering, de tip en het vertrouwen. Daar zijn we bijzonder gelukkig mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medinello Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.