Merem Medische Revalidatie Hilversum

Revalidatiecentrum

uit 88 waarderingen

Waardering van Merem Medische Revalidatie Hilversum - Hilversum op 20 juni 2019

COPD

10 weken revalideren en in het weekend naar huis. na ervaring dicht bij huis 3x per week therapie is dit een verademing  je woont en leeft met lotgenoten waardoor het fysiek veel minder belastend is heeft je leert en helpt elkaar. Korte lijntjes naar artsen, therapeuten en verpleegkundigen. Een bijzondere ervaring waar ik heel veel van opgestoken heb de, achteraf, simpelste dingen welke mijn leven kunnen verbeteren heb ik hier geleerd. In al die jaren van zgn longtherapie/revalidatie de meest essentiële tips en trics nooit gehoord. Grote dank voor inspanningen van de mensen van Merem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Merem Medische Revalidatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.