Noorderbreedte Revalidatie Leeuwarden

Revalidatiecentrum

Borniastraat 40 8934 AD Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte Revalidatie Leeuwarden - Leeuwarden op 17 januari 2020 Interview

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ik vind het vervelend dat ik s nachts lang moet wachten voor er iemand komt. Verder vind ik de zorg en de behandeling goed. Ik mis wel een persoonlijke, vaste begeleider. Ik weet niet wat er allemaal mogelijk is hier. Zo zou ik wel eens een gesprek met een psycholoog willen, maar dat wordt mij niet aangeboden. Ook weet ik niet of er dingen georganiseerd worden, ik krijg daar geen schema van. De medewerkers hebben aandacht voor mij en luisteren goed. Ik mis een televisie op mijn kamer en vind het niet fijn om de kamer te moeten delen.

Reactie van/namens Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u op deze manier helpt om onze zorg te verbeteren. Uw feedback zal worden gedeeld met de locatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte Revalidatie Leeuwarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.