Waardering van Nordic Health Alkmaar - Alkmaar op 8 juli 2016

9.7
  • Rugpijn

Na een aantal jaar met pijn in mijn rug te hebben gelopen (na een hernia operatie)  kwam ik op een punt waarin ik genoeg had van veel dingen niet zelf kunnen.. waaronder mijn kleinkind optillen. Ik zag via facebook een advertentie voorbij komen en heb daar op gereageerd, en na de intake en test kon ik een week later beginnen met het herstel traject.. een traject waarin je in 12 weken twee keer per week onder begeleiding traint om tot beter en doelgericht te herstellen, mijn ervaring hierin is heel goed.. het enige puntje wat ik hierin heb op te merken is dat trainen in een groep de verdeling van aandacht soms wat moeilijker gaat. Maar naar wat ik merk is dat er na vraag ook gelijk op je gereageerd word.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nordic Health Alkmaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.