Norschoten, Revalidatie Barneveld

Revalidatiecentrum

Klaverweide 1 3773 AW Barneveld
Deze locatie is onderdeel van Norschoten

Waardering van Norschoten, Revalidatie Barneveld - Barneveld op 21 juni 2018 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind mijn kamer prachtig en de badkamer is heel mooi. De kamer is ook heel licht. Daar valt niets aan te verbeteren. De medewerkers en verzorgende zijn echt geweldig. Ze doen allemaal wat ze kunnen, ook midden in de nacht. Ik vind het allemaal fijne mensen. Ik word tot het uitersten goed verzorgd, ik kan de zusters voor de zorg alleen maar roemen. Als de zusters zeggen dat ze komen, dan zijn ze er ook en verder loopt alles zoals is afgesproken. Zelfs midden in de nacht komt men bij mij zitten als ik dat nodig heb. Zoveel interesse en belangstelling krijg ik van sommige zusters. Sommige zusters krijgen een 10 voor luisteren. Het is hier allemaal fantastisch. Ik voel mezelf hier zeer thuis ondanks dat ik graag naar huis wil natuurlijk. Alles is correct hier en eten en drinken komt op tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Norschoten, Revalidatie Barneveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.