Norschoten, Revalidatie Barneveld

Revalidatiecentrum

Klaverweide 1 3773 AW Barneveld
Deze locatie is onderdeel van Norschoten

Waardering van Norschoten, Revalidatie Barneveld - Barneveld op 21 juni 2018 Interview

Ze gaan hier op een prettige menselijke manier met je om. Niets is ze teveel. Ze vragen altijd aan je Kan ik nog iets extra voor u doen. Ik vind de ruimte hier fantastisch, Het is hier ruim en wat ik ook heel belangrijk vind is dat het zo ontzettend schoon is. Dat is belangrijk voor zieke mensen. Voor wat betreft de afspraken heb ik wel een minpuntje te noemen. Je weet vaak zelf niet wanneer je therapie hebt. Dat moet je steeds vragen bij het ontbijt. De warme maaltijd is hier altijd prima, dat is echt fijn. Ze houden hier heel goed rekening met iedereen ze kijken echt wat ieder persoonlijk nodig heeft. Je wordt ook goed toegewerkt naar je ontslag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Norschoten, Revalidatie Barneveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.