Waardering van Opella De Valkenburcht, Revalidatie en Herstel - Oosterbeek op 27 februari 2017 interview

8.7

Alles verliep perfect. De zorg prima, ik werd goed geholpen. De hotelvoorzieningen waren ook uitstekend. Ik heb het er prima naar mijn zin gehad en werd met respect behandeld. Ze kwamen steeds kijken hoe het met me ging en hielpen me overal mee als dat nodig was. Alles werd goed uitgelegd en afspraken werden goed nagekomen. De instelling lag afgelegen, je kon maar een eindje naar buiten lopen en dan zat je al op de grote weg of in het bos. Dat vond ik niet zo fijn. De voorzieningen in het gebouw waren wel goed. Ik vond het anti-rook beleid erg zwaar, je mocht ook rondom het gebouw niet roken, dus ook niet op het balkon. Daar zouden ze een voorziening voor moeten hebben, vind ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella De Valkenburcht, Revalidatie en Herstel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.