Opella De Valkenburcht, Revalidatie en Herstel

Geriatrische revalidatiezorg

Valkenburglaan 35 6861 AJ Oosterbeek
Deze locatie is onderdeel van Opella

Waardering van Opella De Valkenburcht, Revalidatie en Herstel - Oosterbeek op 23 maart 2016

Behandeling medewerkers was prima. Afspraken betreffende medicatiegebruik kan beter. Macrogol/zout oplossen in water bij verstopping had ik niet nodig. Doorgegeven toch een doos gekregen. Bij vertrek naar huis stond het weer op de medicatielijst. Verbandpleisters 10x30 cm misschien 5 nodig, krijg ik 6 dozen van 5 stuks mee. Ik vind het eten goed verzorgd, leuk personeel. De kamers en gangen vind ik somber, zou wat meer kleur kunnen hebben. Medewerkers Opella compliment voor de goede verzorging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella De Valkenburcht, Revalidatie en Herstel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.