Waardering van Opella De Valkenburcht, Revalidatie en Herstel - Oosterbeek op 12 augustus 2019

7.4

Na ruim 9 weken revalidatie ben ik redelijk tevreden over mijn verblijf in de Valkenburcht. Wel kan de informatie van de revalidatiekliniek en de patiënt nog verbetert worden, want deze is vaak summier en de patiënt blijft te lang in het ongewisse over zijn behandelingstermijn en de voortgang hiervan.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Opella De Valkenburcht, Revalidatie en Herstel - Oosterbeek

geplaatst op 2 september 2019

Hartelijk dank voor uw waardering. We zouden graag verder met u in gesprek gaan over de inhoud van uw melding, zodat we beter kunnen begrijpen wat u precies bedoelt en daar ook gericht verbeteracties op in kunnen zetten. We hebben geprobeerd om via Zorgkaart Nederland contact met u te laten leggen, maar helaas heeft u (nog) niet gereageerd op die verzoeken. Mocht u bereid zijn verder met ons te spreken over uw waardering, wilt u dan contact met ons opnemen via klanttevredenheid@opella.nl. Dit zou ons erg helpen bij het inzetten van de best passende verbeteracties. Graag horen we van u!

Met vriendelijke groet,
Opella

Bent u of werkt u voor Opella De Valkenburcht, Revalidatie en Herstel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.