Waardering van Pleyade Revalidatie - Arnhem op 12 april 2019

• Gebroken heup

Mijn echtgenote (Parkinson/dementie) heeft bijna 10 weken verbleven in de revalidatie na een gebroken heup. Wij hebben de zorg zeer gewaardeerd. De verpleegkundigen konden goed omgaan met mijn vrouw en andersom ging het ook prima. Ze zijn geduldig, opgewekt en deskundig. Ook de (vaste) fysiotherapeute heeft veel energie gestoken in het herstel. In goed overleg moesten we constateren dat het resultaat echt het maximaal haalbare was. Ofschoon de gemeenschappelijke verblijfsruimte zelf wat karig aandoet (iedereen is er tijdelijk) geef ik een compliment aan de dames woonbegeleiding die de cliënten daar dagelijks de dag door helpen. Tenslotte was de arts zeer toegankelijk voor vragen, advies en overleg.Wij zijn zeer tevreden over Pleyade revalidatie.

Bent u of werkt u voor Pleyade Revalidatie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.