Waardering van Reade, locatie Overtoom - Amsterdam op 9 mei 2018

2.6
  • Hersenaandoeningen

Op de website van Reade stond ten tijde van mijn eerste afspraak dat de wachtlijst voor neurorevalidatie 6 weken was, momenteel staat op de website "Voor behandeling is de maximaal aanvaardbare wachttijd 7 weken (56 dagen)"In werkelijkheid wacht ik al ruim 16 weken op de geIndiceerde ergotherapie (sensorische integratie). Als ze duidelijk waren geweest over de werkelijke wachttijd had ik in de tussentijd andere zorgcentra en mijn verzekering kunnen contacteren, en andere behandelmethoden kunnen inzetten. Een aantal keer is mij verteld dat ik de volgende week aan de beurt zou zijn, maar als ik dan na een aantal dagen belde dat ik nog geen uitnodiging voor de afspraak had gehad dan bleek die ofwel niet te bestaan, ofwel opgeschoven te zijn zonder mij op de hoogte te stellen. Wij wachten af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reade, locatie Overtoom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.