Waardering van Revalidatiecentrum Drechtsteden - Dordrecht op 7 februari 2019

9.6

Een heel goed stel specialisten. Het team dat zich over mij ontfermde was steeds op de hoogte van andere behandelingen en na een aantal weken (van 6 maanden) was alles top. Enige punt wat ik jammer vond is dat de gevraagde feedback aan het einde van het traject niet meegegeven is, dat is wel jammer. De beloofde terugkomdag is bij mij niet doorgekomen helaas.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Revalidatiecentrum Drechtsteden - Dordrecht

Beste, bedankt voor uw waardering en voor uw positieve woorden. Wat jammer om te lezen dat de afronding van het traject niet helemaal naar wens is verlopen, dat is niet de bedoeling. Wilt u hierover contact met ons opnemen? Dan kunnen we samen met u bespreken wat we nog voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Revalidatiecentrum Drechtsteden

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Revalidatiecentrum Drechtsteden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.