Revalide Amsterdam

Revalidatiecentrum

Ruysdaelstraat 49 A 1071 XA Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Revalide

Waardering van Revalide Amsterdam - Amsterdam op 4 mei 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

N.v.t.

Hersenschudding

Vanwege forse aanhoudende klachten na een hersenschudding (PCS) ben ik 10 maanden na een val op mijn hoofd bij Revalide terechtgekomen. Hulpverleners begeleiden kundig, met vertrouwen, persoonlijke aandacht en rust, ook tijdens de 'downs' in het proces. Een last viel van mijn schouders. Ik kreeg de hulp die ik nodig had en ik kreeg een gevoel van regie terug over mijn leven. Dat gevoel was ik volledig kwijt in de maanden na mijn val. Onder begeleiding stel je jezelf bloot aan prikkels en leer je omgaan met klachten. Al blijft het hard werken na de revalidatie, mijn herstel heeft een enorme impuls gekregen, werk opbouwen gaat goed, ik doe en kan weer veel meer en ik heb vertrouwen. Wat ik bij Revalide heb geleerd helpt bovendien niet alleen bij het verdere herstel maar komt van pas bij de rest van mijn leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Revalide Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.