Revalide Helmond

Revalidatiecentrum

Wethouder Ebbenlaan 131 5701 AH Helmond
Deze locatie is onderdeel van Revalide

Waardering van Revalide Helmond - Helmond op 31 december 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Chronische pijn

Vooraf zijn samen met de behandelaars doelen bepaald, maar deze zijn niet gerealiseerd. Toen ik dit halverwege bespreekbaar maakte, werd mij verteld dat de doelen niet zo belangrijk waren en ik te hoge verwachtingen had. Op 1/3 van het traject raakte ik besmet met Corona, waardoor ik 1/3 van het traject heb moeten missen. Vervolgens bleek dit omwille van administrative redenen niet te verlengen. Aan het eind van het traject werd mij verteld dat dit bij een groter behandelcentrum wel mogelijk was geweest. Verder zou een deel van het traject bestaan uit voorlichting over pijn, deze heb ik nooit gehad. Daarnaast was het niet mogelijk om ook begeleiding rondom werk te verzorgen. Al met al erg teleurstellend. Doelen niet bereikt. Dit is niet evenredig met de hoge kosten voor een dergelijk traject.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Revalide Helmond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.