Revalide Utrecht

Revalidatiecentrum

Oud Wulvenlaan 6 3523 XZ Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Revalide

Waardering van Revalide Utrecht - Utrecht op 28 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Chronische pijn

De langdurige (3 maanden), intensieve en multidisciplinaire aanpak van dit traject hebben ervoor gezorgd dat ik voldoende kennis en ervaring heb ontwikkeld om op een constructieve manier te werken aan mijn herstel. De begeleiders zijn alleen zeer geduldig en professioneel. Ik had echt het gevoel serieus genomen te worden. Dat er naar me geluisterd werd en ik een op mij toegespitste behandeling kreeg. Wat ik heel goed vind is dat het traject vooraf heel duidelijk is en dat er halverwege en aan het einde wordt geëvalueerd en dat ze dat ook met je bespreken. Ze vragen ook steeds hoe het gaat en passen de behandeling aan mocht dat nodig zijn. Ook de dame van de planning is heel deskundig en sympathiek. Na vele jaren rond te hebben gelopen met chronische pijn en vermoeidheid merk ik eindelijk dat het beter gaat. Niet door medicijnen of een behandeling maar door verandering in mijn denken en gedrag. Ze hebben me geleerd mezelf te helpen. Het gaat ondertussen een stuk beter met me. Ik beveel het team van revalideer in Utrecht Hooggraven dan ook zeer aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Revalide Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.