Waardering van Revant medisch specialistische revalidatie, Revalidatiecentrum Breda - Breda op 18 juni 2012

9.5

Ik ben onlangs voor 3 maanden opgenomen geweest bij de longrevalidatie ( astma/ COPD. Ik ben nog nooit zoveel lieve en begripvol personeel tegen gekomen als daar ,zij weten precies wat benauwd zijn is, zij dringen niets op, er is een luisterend oor . Ongelooflijk !! Zo super ! Mocht er nog iemand in aanmerking komen voor die 3 maanden te revalideren op longgebied doe het, je leert er enorm veel, het is erg zwaar maar niets moet, ze zorgen goed voor je, ze zijn er wanneer je ze nodig hebt. Voor mij verdienen ze allemaal een 10. !! Na die 3 maanden kun je weer veel meer, je voelt je een stuk beter en bent weer onder de mensen, je kunt weer op vakantie want je hebt daar geleerd hoe om te gaan met alle dagelijkse dingen mbt aankleden, leren traplopen etc Ik ben er heel blij mee dat ik er geweest ben maar 3 maanden was lang maar je krijgt er ook weer een stukje leven voor terug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Revant medisch specialistische revalidatie, Revalidatiecentrum Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.