Waardering van Rijndam Revalidatie, locatie Albert Schweitzer ziekenhuis Dordrecht - Dordrecht op 14 augustus 2013

8.2

Ik kwam in een behandeling voor mijn chronische pijn. Vooraf had ik weinig of geen verwachtingen, maar ik voelde me goed begrepen en ik kan, ondanks mijn klachten, toch weer alles doen wat ik wil. Mijn afspraken werden per mail gestuurd en ik kon vooraf aangeven wat mijn 5 beste dagdelen waren om te komen. Dat lukte altijd. Het was ook heel fijn dat mijn man ook werd uitgenodigd en dat hij zijn vragen mocht stellen. Ook de voorlichting vooraf over het programma gaf ons veel inzicht. En…na dit programma ga ik nog stede door met sporten en ben heerlijk op vakantie geweest, waar ik heb gewandeld en gefietst. Dat had ik nooit meer gedacht. Pluim voor iedereen!

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Rijndam Revalidatie, locatie Albert Schweitzer ziekenhuis Dordrecht - Dordrecht

Beste heer, mevrouw,

Wat goed om te horen dat u zulke positieve ervaringen heeft met onze zorg. We zullen deze doorgeven aan het behandelteam.

Met vriendelijke groet,

Afdeling marketing en communicatie

Rijndam revalidatiecentrum

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijndam Revalidatie, locatie Albert Schweitzer ziekenhuis Dordrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.