Waardering van Rijndam Revalidatie, locatie Albert Schweitzer ziekenhuis Dordrecht - Dordrecht op 24 april 2017

1.0
  • Fibromyalgie

Vorig jaar zomer (2016) ben ik voor een intake gesprek geweest voor een poliklinisch revalidatie traject. November (2016) zou ik twee weken komen proefdraaien maar ik heb nooit meer iets van Rijndam vernomen. De volledige wachttijd zou ongeveer 9/10 maanden zijn en ik zou hoogst waarschijnlijk in Maart (2017) gaan beginnen maar Rijndam zwijgt in alle talen. Ik heb nu besloten om helemaal niet meer naar Rijndam te gaan als men daar ineens wakker wordt dat ik er ook nog ben. Ben er helemaal klaar mee. In mijn hele leven is er toch al nooit iets in één keer goed gegaan, je went eraan hé, ja...!

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Rijndam Revalidatie, locatie Albert Schweitzer ziekenhuis Dordrecht - Dordrecht

“Beste heer/mevrouw, Wij vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft meegemaakt en verzoeken u om, indien u hieraan behoefte heeft, contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris via telefoonnummer 010-241 2476 of via klachtenfunctionaris@rijndam.nl.”

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijndam Revalidatie, locatie Albert Schweitzer ziekenhuis Dordrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.