Waardering van Rijndam Revalidatie, locatie Westersingel - Rotterdam op 9 mei 2018

3.0
  • Dwarslaesie

Het leek een fijne instelling tot ze afspraken verkeerd inplanden, en ik voor niets naar het ziekenhuis kwam, mijn dochter 13 uur na mijn opname op de iccu van het erasmus eens verwittigd werd dat ik daar lag, niet door Rijndam, maar door het Erasmus, alle waardevolle spullen en persoonlijke bescheiden 18 uur later nog op het nachtkastje lagen toen mijn dochter spullen ging ophalen, in een gebouw waar iedereen zich zo maar overal kan begeven. Je wordt 2 uur per dag aan je lot overgelaten, als het geen zaak op leven of dood is kun je geen aanspraak maken op hulp tijdens de lunch of diner want dan eet het personeel. Schandalig, mensen die zo afhankelijk zijn twee uur per dag aan hun lot over laten. Artsen je niet serieus nemen als je aangeeft je niet lekker te voelen en je die avond ook eindig in een ander ziekenhuis met sepsis, ik zal Rijndam niemand aanraden, de klachtprocedure is ook gestart, en ik hoop overgeplaatst te kunnen worden vanaf het ziekenhuis naar een ander centrum, ik wil daar nooit meer naar terug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijndam Revalidatie, locatie Westersingel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.