Waardering van Rijndam Revalidatie, locatie Westersingel - Rotterdam op 21 november 2012

3.2

Jammer om te lezen dat er sinds 2010 nog niet veel is veranderd ten aanzien van mensen die niet intern zijn, maar naast de behandeling gewoon werken. - Afspraken zeer verspreid over de dag - Afspraken pas een dag van te voren bekend - Weinig klant gericht - Sommige therapeuten zeker OK, andere heel afstandelijk en niet open voor kritiek - Parkeervoorziening duur en te weinig - Slechte communicatie en voorlichting + Er blijkt wel een kortingsregeling te zijn voor het parkeren, maar die wordt je niet verteld + Het idee achter het programma is zeker goed Conclusie: Programma moet uit de vorige eeuw worden getrokken. Beste voorbeeld een afspraak van een uur om ergens in een hokje 5 minuten een vragenlijst in te vullen.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Rijndam Revalidatie, locatie Westersingel - Rotterdam

Geachte inzender,
Het spijt ons dat u vervelende ervaringen heeft met Rijndam. We zouden graag contact met u opnemen om met u te kijken hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Stelt u dit op prijs, dan verzoeken we u uw contactgegevens te sturen aan info@rijndam.nl t.a.v. klachtenfunctionaris Rijndam.

Met vriendelijke groet,
Klachtenfunctionaris Rijndam

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijndam Revalidatie, locatie Westersingel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.